onsdag 9 september 2009

Förhoppningar&Regnbågar

FÖRLÅT FÖR FRÅNVARON KÄRA VÄNNER.
Men nu rullar datorn igen. W0h00000000. Okej, min dator har varit fylld av virus överallt, datorn kunde inte ens läsa av en skiva. Så nu har jag blåst datorn, så det är ingenting på den och jag hittar inte länken så man får invites till spotify. Så eeh help? ;* HAha och jag har gjort en systemkopia också men naaaahe så behövde min dator inte det för att HP-Recovery gör en automatisk systemkopia så alla 11 skivor som tog 638 timmar att fixa gjorde jag helt i onödan :D eller okej inte helt, för tänk om hårddisken crashar nån dag, right?
Anyways, jag är tillbaka nu. Och jag kommer nog att vloga imorgon, puss

1 kommentar:

Victoria sa...

Jag saknade dig under din frånvaro. Ganska väldigt rejält också! och du...världen förtjänar inte dig! - För du är den finaste jag vet.