måndag 17 augusti 2009

detta inlägg dediceras till Hannan


okej, bilden. först skulle jag visa att jag hade klippt mig bara, men det ballade ur lite...
jag är lycklig. och då menar jag verkligen såhär jättesupermegakonfettihåkanhellström-lycklig, och det kommer väll att hålla i sig tills nästa sekel eller nåt sådant. så ni behöver inte längre fråga hur jag mår, för nu vet ni typp :D
min vlog allihopaaa typ: http://www.youtube.com/user/mrsummerchild/
alla checkar länken och alla ler åt mitt misslyckande, nejmen jag är bra på att vloga...
nu ska jag äta polly, och sörja att skolan börjar snart. ELLER NEJ DET SKA JAG INTE. men jag ska tänka på det och dela upp alla positiva saker med skolan i mitt huvud så att jag har kvar det under resten av skolåret. SKOLA OM TVÅ DAGAR. men det är luuugnt. för jag äter polly och polly gör mig glad! fast jag var glad innan jag började äta polly också och nu känner jag att jag pratar om ingenting så jag ska sluta skriva nu hejdå : DDDDDDD

1 kommentar:

Hannan sa...

maha <3
och jag hatar polly :]