lördag 1 augusti 2009

And Fred's eyes, stared without seeing, the ghost of his last laught still etched upon his face

Det känns som om jag skulle ha en lite mer intressant brödtext med tanke på den snygga rubriken.
Men ni får klara er utan det, för jag vill egentligen bara säga att jag är dålig på att uppdatera min blogg (märks inte det?). För jag har min vlog, som jag uppdaterar mitt liv i, och min bilddagbok för speciella grejer. Så det finns liksom inte längre någon plats för den är bloggen. Men jag försöker, kmr förmodligen att uppdatera någon gång ibland sådär. Och eftersom knappt någon läser den här bloggen så spelar det inte någon större roll.

btw, min banderroll? vad tycks? ska den vara i svartvitt kanske?
puss


PS GRATTIS I EFTERSKOTT, TIMO SOM JAG SÅG LIVE PÅ SKANSEN I TISDAGS <3 DS

Inga kommentarer: